Co říkají o tulu naši klienti?

„Nástroj tulu jsme začali používat po delším zvažování zejména z důvodu neustále rostoucí administrativní náročnosti při zpracování pracovního poměru zaměstnance. Při nástupu se zaměstnancem podepisujeme několik různých dokumentů. Zároveň jsme měnili některé části pracovních smluv, kvůli kterým bylo třeba vytvořit dodatky pro celou firmu. Takto vytvořím dokument prakticky na jeden „klik“ a nemusím trávit čas kopírováním údajů zaměstnanců. Tím se eliminuje i chybovost v datech.

Vyhovuje nám, že si do systému můžeme podle vlastní potřeby doplňovat jednotlivé položky o zaměstnancích, přičemž ty lze exportovat do excelu a takové sestavy se dají využívat jako základní přehledy o zaměstnancích.

Nástroj se používá velmi intuitivně a vytváření dokumentů v něm je opravdu jednoduché. Postupně do něj implementujeme celou zaměstnaneckou dokumentaci, nejen pracovní smlouvy, ale i různé přebírací protokoly, zmocnění apod.

Určitě je to nástroj vhodný pro firmy, kde je buď větší pohyb zaměstnanců, nebo kde je na řešení personální agendy např. jen jeden člověk, který se namísto zbytečné administrativy může věnovat činnostem s větší přidanou hodnotou pro firmu.

Co ještě oceňuji na spolupráci s tulu, je, že velmi promptně reagují na jakýkoliv dotaz a případné problémy jsou rychle odstraněny. Rovněž byly do nástroje zapracovány i některé naše připomínky, čili vidím zájem o aktivní komunikaci s klientem a přizpůsobování nástroje tak, aby byl maximálně user-friendly.

Určitě bych ho firmám, které zvažují automatizovat svou personální administraci a hledají poměrně jednoduché a finančně nenáročné řešení (v porovnání s „velkými“ systémy), doporučila.

Děkuji a přeji mnoho spokojených uživatelů.“

Alexandra Kojnok

HR manager, Banchem s.r.o.

„Šetření času a zlepšování procesů v oblasti administrativy považuji jako HR manažerka v Profesii za velmi důležité a v dnešní době až nezbytné.

Tulu jsme začali používat úplně od začátku jeho vzniku a pomohlo nám nejen zefektivnit tvorbu dokumentů, smluv, různých dodatků pro zaměstnance, ale také uklidit všechny šablony, které na jejich přípravu používáme. Moje nová kolegyně na HR oddělení velmi rychle pronikla do tohoto systému, protože ten je velmi intuitivní, a tak mohla hned pracovat s dokumenty, smlouvami a rychle se v nich dokázala orientovat i díky přehlednému přístupu.“

Zuzana Kaňuchová

HR manager, Profesia spol. s r.o.

„Používání tulu nám pomohlo dát do pořádku a uceleného systému nekonečný proces administrativy zaměstnanců, kteří přicházejí a odcházejí. Vedle všech ostatních rolí se právě na tomto postupně snažíme pracovat. Jelikož všechny naše šablony už máme nahrané v systému, při vytváření dokumentů výrazně šetříme čas. Velmi oceňujeme i to, že v tulu se nacházejí také důvěryhodné vzorové šablony, od kterých se dá odrazit při přípravě našich dokumentů.“

Mgr. Branislav Kožuch

Predseda, OZ V.I.A.C.